> Supoño que era unha broma, pero non lle vexo a graza. Repetirei a
>pergunta:
> Cal é o procedimento mediante o cal podo obter aceso de escritura,
> temporal, ao repositório
> svn://u...@svn.kde.org/home/kde/trunk/KDE/l10n/gl/messages ?

Repetirei a resposta: só o coordinador de cada equipo ten aceso ao svn
oficial de KDE. Deste xeito, a principal función do cordinador é pasar o
traballo que cordina á versión oficial de KDE. Logo se queres aceso a svn,
dicíache antes que precisabas ser o cordinador do equipo de tradución.
Para ser cordinador se a praza está vacante, terías que dirixirte aos de
KDE e facer a petición. Mais a praza non está vacante, o cordinador son
eu.

> Por certo, recebiche os pos que che enviei onte?

Non, só teño a mensaxe do venres. Mándame unha mostra para ver cómo queda.

--
GMX DSL-Flatrate 1 Jahr kostenlos* + WLAN-Router ab 0,- Euro*
Bis 31.12.2005 einsteigen! Infos unter: http://www.gmx.net/de/go/dsl