O Sexta, 16 de Dezembro de 2005 01:20, Xabi García escribiu:

Pero ti que fas á unha da manhá dereito?

> Esquecíame, o do cvs, perdón, o do svn ;) : na práctica (e na teoría) só
> dan aceso ao svn aos coordinadores.
>
> Non te inquedes, mándame os ficheiros, que a partires de agora e en nadal
> teño tempo libre.

Veña, vale, a partires do luns que ven mandarei-che un par de cousas, con
preámbulos actualizados e todo (extragear-addons, extragear-graphics, e
extragear-libs, quedan-me dous arquivos por revisar e despois verificar e
actualizar preámbulos).

Como os prefires, amais de comprimidos tar.bz2, tal como son, ou como diff con
respeito ao repositório?
Eu caseque preferiria facé-lo como diff.

Ah, respeito do reemprazamento en vários arquivos, non o podo facer, por
agora, co catalog manager, o problema é que a versión de kbabel & co. de
Kubuntu ppc é un pouco inestábel de mais, e simplesmente non hai pelotillas a
configurá-lo (nen a evitar que casque cada pouco).

Por certo, como pode un chegar a coordinador?

--
Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net