O administrador da páxina é alguén do Cesga. Xa se sabe cal é o modelo que
queren os do Cesga para facer as traducións. Os informes sobre a situación
actual do sw libre nas empresas (hai dous
http://www.mancomun.org/index.php/index.php/content/view/91/88/)
serán sacados a raíz dun concurso que fixera o Cesga aló polo 2005 con ese
mesmo motivo?) pois teñen partes literalmente iguais (párrafos e párrafos)

E sabendo que un dos responsabeis de Agnix é do Cesga (en concreto, Jesús
Arribi é o rexistrador da páxina mancomun.org) .... explícase que as novas
de Agnix.org coincidan (a redación é semellante) coas de Mancomun.org. Só
que Mancomun.org está promovido polo goberno, que é público. Por exemplo:

http://www.mancomun.org/index.php/content/view/119/2/
http://www.agnix.org/index.php?option=content&task=view&id=1880

O que lamento destas iniciativas é a falta de transparencia que hai con
respeto aos responsábeis (no contacto nin sequera se amosa un nome ou
responsábel), sobre as financiacións e sobre os obxectivos concretos e
sobre a posíbel participación foránea. Trátase dunha posta en marcha por
parte dun goberno público, mais trátase de unha iniciativa en prol da
promoción empresarial neste sector. Véxase se non que no menú hai catro
entradas a este respeto:

Software Libre na Peme
Directorio de Empresas
Iniciativas PEMES
Casos de éxito

Antes mesmo do "Movemento asociativo" no que non se amosa a Trasno.
E nos informes recoméndase constantemente a "promoción" de empresas do
sector do sw libre. Si señor, a boas horas chegan ao do sw libre, e aínda
por riba de qué xeito.

<<Eu, sempre coas miñas lerias e utopías, que ninguén se ofenda>>

http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_weblinks/catid,2/Itemid,23/
> e en ningunha saen as que traducimos nos.
> Saúdos.

> se
> tradución?)

Analog-/ISDN-Nutzer sparen mit GMX SmartSurfer bis zu 70%!
Kostenlos downloaden: http://www.gmx.net/de/go/smartsurfer