El martes,  1 de agosto de 2006 a las 20:42:05 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> Logo pola túa parte vai haber atrancos?

 Outro que tal baila.

 Facede o que queirades coa miña tradución. Non a fixen para a ter nunha
vitrina nun museu.

 O único que digo é que a mña tradución vouna seguir facendo eu só, e non
pretendo facela oficial porque non quero ter nada que ver cos de Mozilla.

 Agora, podedes collela vós e completala, ou modificala como queirades,
cambiarlle "fiestra" por "xanela" ou o que vos pete, e despois publicala
coma a vosa tradución baseada na miña. Incluso podedes ir aos de Mozilla e
dicirlles que queredes facela oficial e que eles vos comecen a facer
esixencias e sufrir (vós) as consecuencias se faceces algo que no lle goste
a algún capitoste de Mozilla (dígoo porque xa pasou con outras traducións).

 O único que vos pido é que me deixedes perder o tempo tranquilo e non me
empecedes a mandar emails acusándome de montar conspiracións para secuestrar
nonseiquecousas.

 ¿Vale xa así ou teño que empregar a palabra "carallo"?

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/