Ola,
ainda non revisei a tradución da axuda, heina mirar pola tarde que
pola mañá non tiven tempo. Tamén me din conta de que hei ter que mirar
en sitios do Firefox que nunca vin para verificar a tradución o mellor
posible, agora mesmo acabo de enviar un informe de erro do sitio web
http://www.planeamentourbanistico.xunta.es/default.asp

Lin en mensaxes anteriores que o que fas para traducir é pasar todo a
.po. Poderíasme enviar o ficheiro .po. É que hai unhas cadeas en
Mandriva que se me resisten e crin ver unha tradución aceptable nunha
parte de Firefox que fala dos certificados, e quero contrastar a
versión orixinal en inglés ca tradución.

Tamén me esquecía felicitarte polo teu 10000 cumpredías e como non,
polo teu gran traballo.

On 8/8/06, Jacobo Tarrio <jtar...@trasno.net> wrote:
El martes,  8 de agosto de 2006 a las 10:37:45 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> De que glosario estás falando?

 Na axuda do Firefox vén un glosario. Non hai (ou non vin) un xeito de
acceder directamente a el, pero pódese chegar buscando algo na caixa de
busca da axuda (por exemplo, "tcp/ip").

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/