Feito!
O wiki xa está editado. Espero que todo ben.

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre [1]
[1]http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.gl.html

mvillarino escribiu:
O Venres, 25 de Maio de 2007 13:11, vostede escribiu:
Ola:
Parecen interesantes, podemos por unhas ligazóns en trasno. Podo facelo
eu se a todos lles parece ben.

Vale

pd. Por favor (para o coordinador da lista) sería posible por como
enerezo de resposta proxecto@trasno.net e unha parte fixa no asunto tipo
[trasno]asunto.
Grazas!
Eu estou co kmail e non teño problema: classifícame o correo entrante na caixa correspondente e teño a opción de "responder á listas" Se consultas a fonte do correo (descoñezo como se fai iso no thunderbird, que parece ser o cliente que estás a usar), verás que hai unha serie de campos, entre os que están o List-Id, List-Help, List-Unsubscribe e demais. Seguro que hai un menu contextual ou algo por hai agochado, pero eu non teño problema nengún (ou iso penso).

Responderlle a