[Sigo nun fío novo por non derivar a conversas sen relación co tema do asunto]
Leandro dixit:
> É unha opción. Non creo que se opoña ninguén. A todo isto, poderiase
> organizar unha reunión para a xente de Trasno para este verán e
> discutimos todo isto??
Vale, pero este xullo non podo por saturación de traballo, e en agosto
estarei tamén a tope. Para setembro poderei alentar (con algo de
sorte).
E do que habería que discutir..... podemos comezar por pensar en que
valor engadido (vaia!, estou contaxiándome do léxico consultoril :-( )
nos aportará ter entidade xurídica, e en que cousas que non teña o
trasno actual queremos que teña, e non podamos ter agora, pero que
puidéramos conseguir como asociación e non como francotiradores.
Polo de agora a opción das que barallei que máis me encheu o ollo foi
manter a páxina e servizos actuais do proxecto tal e como son,
engadindo outro sitio web xunto a ela (sen funcionalidades duplicadas,
claro), para as cousas novas: unha especie de "traducionaogalego.eu"
coas cousas que queiramos. Co rexistro, aloxamento, programación e
mantimento que nos podamos permitir.

Neste senso coido que habería que ser sensatos e prantexar un comezo
de mínimos, mirando que cousas hai feitas, e simplesmente fusilándoas.

Referente aos servizos que poderíamos oferecer, pois nen flores. Nisto
si que fai falla unha tormenta de ideas.

Responderlle a