2008/6/26 Adrián Chaves <adriyeticha...@gmail.com>:
> Por certo, tendo en conta a forma de usar os adxectivos do inglés e máis
> os nomes utilizados para as cartas Magic (que para o caso parécenme unha
> boa referencia), creo que o tipo de criatura vai mellor, xeralmente,
> atrás de todo, facendo de adxectivo.
>
> Eu prefiro Guerreiro elfo que Elfo guerreiro, por exemplo.
>
> Saúdos!
>                Adrián Chaves

Ola Adrián.
Por unha cuestión práctica vai ser mellor poñer primeiro a raza e
despois o resto. Na axuda do Wesnoth as unidades ordénanse
alfabéticamente, e deste xeito aparecerian tódalas unidades da mesma
raza todas xuntas. O malo é que creo que non se poden traducir tódalas
unidades deste xeito...