> O que tedes que facer son commits cada pouco, non me canso en insistir,
> temos un repo para iso. Así non se perden cousas e sabese que está a
> traballar e en que arquivo.

Quererás dicir quen está a traballar en que.

> Por outra parte estaría ben que cada vez que pillerades unha campaña fagades
> un svn lock para que nadie salvo vos mesmos poidades facer commits sobre ese
> arquivo. Para logo unha vez rematado facer un svn unlock e seguir

Explicacións para parvos, que xa sabes que a xente pérdese.

> Leandro estas subindo os nomes das unidades á wiki de trasno? xeraches un
> arquivo e metechelo no repo como falamos? Como xa comentamos estaría xenial
> para consultar rápidamente sen ter que abrir o thunderbird.

Pois estou recompilando as traducións propostas e vounas engadindo ó
wesnoth-units, pero ainda non fixen ningún commit. Igual para a
semana, en canto vaiamos pechando as discusións a cousa avanza no
frente das unidades, e en canto teña tempo para resolver o problema de
traballar cunha versión vella de svn. Mentres agardo propostas de
última hora, pero como se pode ver no correo xa fixei algunhas
unidades, e vounas metendo no wesnoth-units cun comentario de FIXADO.
Por se acaso vouche enviar a miña copia enteira do svn nunha mensaxe
privada.