Eu aínda que non opine nin das unidades nin do resto estou por aquí, e estou a piques de rematar wesnoth-did.

O que tedes que facer son commits cada pouco, non me canso en insistir, temos un repo para iso. Así non se perden cousas e sabese que está a traballar e en que arquivo. Por outra parte estaría ben que cada vez que pillerades unha campaña fagades un svn lock para que nadie salvo vos mesmos poidades facer commits sobre ese arquivo. Para logo unha vez rematado facer un svn unlock e seguir

Leandro estas subindo os nomes das unidades á wiki de trasno? xeraches un arquivo e metechelo no repo como falamos? Como xa comentamos estaría xenial para consultar rápidamente sen ter que abrir o thunderbird.

Saudañas