O Thursday 24 July 2008 10:43:36 mvillarino escribiu:
> Olá,
> como ando curto de tempo, serei algo máis telegráfico do normal:
>
> 1.- Temos KDE4.1. Isto significa que agora trunk/l10n-kde4 é para 4.2
> e branches/stable/l10n-kde4 para 4.1, tédeo en conta para o traballo
> que fagades de agora en diante. Se non se explicita, entendo que os
> ficheiros que enviades através de min son de trunk.

si, lin o anuncio onte. Apuntado. Non teño nada de kde 4.1 listo, estiven
tamén con de todo menos isto.

> 2.- Agora mesmo está o proceso a anovar as estatísticas.
> Consultainas, e flipai.

Autofelicitate xq moito do mérito tm é teu. Eu autocongratúlome e felicitovos
a todos!. 6º hehehe!

> 3.- Ollo coa configuración que poñedes da lista de correo e idioma. En
> moitos casos está ou o nome do idioma, ou o enderezo, ou ambos os dous
> errados.
>
> 4.- Convén ir completando módulos, en concreto koffice (van pola beta
> 9) e kdepim. Kdeedu levará máis tempo, a ver se lle imos dando
> despois.

si, intentarei darlle: agora que esas cadeas que quedan en kspread danme dor
de moas. Mais, tm creo que tm temos un problema que é que hai demasiadas liñas
fuzzy. Creo que é un punto fraco nas tradución que debemos millorar, pois x
experiencia, xeralmente as fuzzy están mal, moi mal. Tamén creo que KDEPIM é
un módulo esencial que convén rematar E revisar. Eu fixen a revisión do
Koffice e penso que debería conter poucos erros.

> 5.- Non está de máis que vaiades tonteando coa documentación. Temos
> entre un 8 e un 15 % feito, pero faltan uns detalles infraestruturais
> para poder estar listos para tirar para diante, aínda así, tendo en
> conta as peculiaridades [1] da tradución de docbooks mediante
> ficheiros po, por favor, ide dándolle unha ollada.
>

> [1]Para acabarlle coa paciencia a un santo.
>
> Que vaia ben,

Só dicir que levo como 10 días co KDE 4.1 (inda RC1) e coas tradución e vese,
IMHO, unha tradución boa, con poucos erros (algún tonto hai) e bastante
uniforme!.

EN canto ó KDE 4.1,e é opinión persoal, as versión de KDE 4.X de Kubuntu soen
sar malas: están mal construidas. A mellor implementación de KDE4 que provei
foi Opensuse, sen dúbida. Con KDE 4.1 RC1 só tiven con Suse un par de crashes
menores. Fédora ten unha implentación bastante decente, tm.

Responderlle a