> Boas. Cheguei cun pouco de retraso para saber disto. Pero sabendo das
> desfeitas que fan os de mancomún (non hai máis que ver a súa guía de
> estilos, xD), interesaríame poñerme ó día do asunto. Leandro xa me comentou
> algo. A ver se algunha ánima caritativa me pode remitir ó correo unha copia
> do falado e acordado ata o de agora sobre este tema.

O manual no que traballa mancomun.org pretende mellorar a guía de estilo que
xa teñen ademais de incluiren máis aspectos da tradución.

Logo, mancomun dá pro que dá, son pouco e con moita vontade. Claro que á guía
lle falta moito, tamén ó glosario de trasno, á nosa guía... Así que polo que a
min respecta xa grazas ter apoio das intitucións da nosa Xunta.

Recoméndoche suscribirte a lista de correo de mancomun G11N. Non sei se podes
consultar os históricos (idem pra trasno). Resumido resumido: Manocomun.org,
'proxecto' da xunta, está a traballar cos voluntarios e coas empresas adicadas
á localización para que se movan cousas. Levamos dúas reunións conxuntas, as
g11n (= galeguización) nas que se traballa para saber que debemos ir facendo
cada parte.  Logo, das cousas que se falaron, vaite á web de mancomun, lee ós
resumos das g11n, e o manual e xa sabes +- o que nos.

...e de novo, ánimo coa Mandriva, que mira que teño dúas instalacións e queroa
ben traducidiña!! (just kidding)

Abures!