> aquí ao Denís e  mais eu nos gosta moito o logo.
>
> noraboa miguel

Denís o que non quere é facernos a nós un novo :)

Ben, volvendo ó tema do logotipo dúas cousas.

* A partir de agora nada de usar a palabra "logo", usade "logotipo",
que despois non son quen de atopar as mensaxes referidas ó logotipo
debido a que algún "listo" puxo a palabra "logo" en tódalas súas
mensaxes.

* Debido á gran abundancia da palabra "logo" na manchea de mensaxes
que teño non son quen de atopar tódalas propostas de logotipos para
poñelas na páxina http://trasno.net/logo asi que os que enviaran
propostas e non vexan a súa proposta na devandita páxina que volvan
enviar a súa proposta como resposta a este fío.