Boas:
Pois a min, por orde de preferencia:
mbra000
mbou000
deni000
swee033

En 2010/03/09 15:34, José Manuel Castroagudín Silva escribiu:
Ben, xa que se "require consenso": eu quedaríame con, por esta orde de
preferencia:

mbra000 (gústame o toque "informal")
deni020 (volteando o "6" do "096" -jeje- verticalmente, para que
pareza máis un "l"
deni000

Así que polo de agora, vai gañando deni000. Por min vale.