Vaia! Ó final fíxeno mal de todo. Desculpade. É que onte respostei a
esta mensaxe, pero a primeira vez mandeilla só a Marce. E logo volvina
enviar á lista, pero parece que mal, polo que leo.

Viña a dicir que me parece estupendo o que fixo e que viña agardando
por algo así para poñerme a localizar Mandriva, que non sabía cómo
funcionaba a ferramenta. Tampouco estaría de máis que localizase o
titorial ó galego, xa que o imos empregar nós, digo eu.

De tódolos xeitos, é unha mágoa que non soubera del antes, xa que
agora comezan os exames e pouco tempo vou ter para lle adicar isto.