Boas,

Se queres transmitirlle o interese do Goberno Galego para dispoñer dunha
tradución ao galego do gmail, que sirva este correo como expresión del.

Máxima disposición por parte nosa para colaborar nesa cuestión.

Saúdos,

Leandro Regueiro escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                                  Coordenador
Centro de Referéncia e Servizos de Software Libre http://www.mancomun.org

Responderlle a