O Luns 09 Marzo 2009 13:45:41 Leandro Regueiro escribiu:
> vou enviar. De feito estou pensando en escribir un programiña que
> traballe contra unha base de datos máis ampla e que me devolve
> directamente as estatísticas con gráficas e todo.

Iso, iso, traballa un pouco... :)

> @Marce: non é que sexa culpa túa, pero como eres o que está a cargo da
> maior parte de KDE

Non o estou, dá esa impresión porque aparezo como último tradutor, pero é
porque no paso de KDE3 a 4 pasei por (case) todos os ficheiros, xa que houbo
montes e moreas de traballo.

> e é na tradución de KDE onde aparecen a maioría
> destes erros debido sobre todo a que en KDE hai moitas traducións,
> sería conveniente que lle botaras un ollo a estas mensaxes para ir
> corrixindo os erros.

Como dixen hai pouco, neste momento de crise no que andamos estou afogado de
traballo. Fai a listaxe, e déixaa na wiki, nun lugar fácil de atopar, e xa
irei botándolle un ollo.

Responderlle a