Certo é.

Se cadra podiamos tentar ter unha primeira reunión nesta fin de
semana, que como sabedes é a XGN e vai a vir bastante xente por
Compostela. É unha excusa tan boa coma calquera outra para nos reunir
todos nun mesmo sitio (e non esquenzamos que os GUGLs temos alí
espazo, tamén).

Denís.

--
Denís Fernández Cabrera