Leandro Regueiro escribiu:
2009/5/15 damufo <dam...@gmail.com>:
Boas teño unha serie de dúbidas, algunha idea?

Config settings
Confoiguración básica?
Configuracións básicas?
en plural ou singular?
pt. Configurações Básicas
es. Configuración básica.

"Opcións de configuración"

Unexpected: Can't read the file pointer offset.
Inesperado: Non foi posibel ler o punteiro de paso do arquivo.??

pt. Inesperado: Não foi possível ler o desfasamento do cursor do ficheiro
(File pointer offset)
pt br. Inexperado: Não foi possível ler o ponteiro de passo do arquivo.
es. NO ESPERADO: No se puede leer el offset del indicador.

En principio "inesperado" porque "prematuro" non lle acae moito.
Desculpa a dúbida é en "the file pointer offset"

Collation ->
subconxunto de caracteres?

es. Variación, subconjunto, distribución, del conjunto de
caracteres (http://lists.mysql.com/mysql-es/1630)

Isto habia tempo que non o via. Nin idea, pero algo tiña que ver ca
codificación...
si, se entras no phpmyadmin xa o ves, é o subconxunto de caracteres que colle, ainda que todos sexan utf8 por exemplo fai distinción entre diferentes subconxuntos

charset ->
conxunto de carateres?
catálogo de caracteres?

No glosario de Trasno.

script -> secuencia (de ordes)?

No glosario de Trasno.
Xa o vira, o que pasa é que no glosario de trasno optan por non traducir. Eu teño idea de traducilo.

Ata logo,
                     Leandro regueiro

Responderlle a