Serei breve,

- Propoño unha quedada vía IRC na canle #trasno en freenode. este Xoves 8
dende as 21:00?. Serviría de asemblea constituínte

- Se estamos "todos", procedemos a realizar a votación da directiva, senón
adiamos a "asemblea virtual". Unha vez elixida directiva acordamos un día para
asinar fisicamente (max. en 20 días?) o documentos de constitución e (e ese ou
outro día o presidente e/ou secretario entregar os papeis na Xunta, max en 1
mes?)

- teño rexistrados proxectotra...@gmail.com e
votacións.proxectotra...@gmail.com . A idea do segundo correo é para as
votacións: eu teño, obviamente o contrasinal da conta, pídovos que votedes
(dou un tempo), de último voto eu, unha vez eu realice o reconto, publico
resultados e douvos o contrasinal de xeito privado para que poidades comprobar
que o reconto se fixo correctamente. logo volvo a cambiar o contrasinal etc A
idea do primeiro é para dar un correo de contacto nas papelames (poñer unha
lista de correo ummm)

Responderlle a