Boas:
Home, para dar un correo oficial sempre mellor oques...@trasno.net, seguro que Jacobo nolo pode facer.

Incluso de momento válennos redireccións a esas contas de gmail do tipo:

i...@trasno.net -> proxectotra...@gmail.com e
votaci...@trasno.net -> votacións.proxectotra...@gmail.com

Miguel Branco escribiu:
Serei breve,

- Propoño unha quedada vía IRC na canle #trasno en freenode. este Xoves 8 dende as 21:00?. Serviría de asemblea constituínte

- Se estamos "todos", procedemos a realizar a votación da directiva, senón adiamos a "asemblea virtual". Unha vez elixida directiva acordamos un día para asinar fisicamente (max. en 20 días?) o documentos de constitución e (e ese ou outro día o presidente e/ou secretario entregar os papeis na Xunta, max en 1 mes?)

- teño rexistrados proxectotra...@gmail.com e votacións.proxectotra...@gmail.com . A idea do segundo correo é para as votacións: eu teño, obviamente o contrasinal da conta, pídovos que votedes (dou un tempo), de último voto eu, unha vez eu realice o reconto, publico resultados e douvos o contrasinal de xeito privado para que poidades comprobar que o reconto se fixo correctamente. logo volvo a cambiar o contrasinal etc A idea do primeiro é para dar un correo de contacto nas papelames (poñer unha lista de correo ummm)

Responderlle a