Como diria Jack "o destripador", vaiamos por partes...

Adrián Chaves Fernández escribiu:
> **********************************TECLAS**************************************
>  Nome(en)        | Abreviatura(en)  | Nome(gl)               | Abreviatura(gl)

>  Alternate       | Alt              | Alternar               | Alt
Nome: Alternativa, en sí e que o que quere decir Alt xa que tenta acadar
 unha tecla alternativa mediante unha combinación
>                  |                  | Alternancia            |
>
>  Altern. Graphic | Alt Gr           | Gráfico alternativo    | Gr Alt
Alternativo Gráfico | Alt Gr, segundo teño entendido o alt gr naceu como
 sistema de diferenciación de alternativas para as interfaces gráficas,
mentres que Alt era para simplemente novos caracteres
>                  | Alt Graph        |                        |
>                  |                  | Caracter alternativo   | Car Alt
>                  |                  | Alternar 2             | Alt 2
>                  |                  | Segunda Alternancia    | Seg Alt
>                  |                  | ETC                    | ETC
>
>  Enter           | Enter            | Introducir             | Intro
>  Return          | Return           | Retornar               |
>                  |                  | Devolver               |
>                  |                  | Retorno                |
Retorno | Intro

>  End             | End              | Fin                    | Fin
Final de liña| Fin

>  Page Up         | Page Up          | Re Páx                 | Re Páx
>                  |                  | Ant Páx                | Ant Páx
>
>  Page Down       | Page Down        | Av Páx                 | Av Páx
>                  |                  | Seg Páx                | Seg Páx
>
>  Print Screen    | Print Screen     | Captura de pantalla    | Cap Pant
>                  |                  | Capturar Pantalla      |
>                  | SysRq            |                        |

Imprimir pantalla| Imp pant, esta tecla é historia, eu aínda recordo un
dos meus primeiros computadores que tiven que ao pulsar esta tecla
imprimia diretamente na impresora "matricial" a saída do comando.
>  Number Lock     | Num Lock         | Bloqueo dos números    | Bloq Núm
>                  |                  | Bloqueo numérico       | Bloq Num
Bloqueo numérico

>  Space bar       | Space            | Barra espaciadora      | Espacio(?)
>                  |                  | Barra espazadora(?)    | Espazo

Espaciadora

> ********************************SÍMBOLOS**************************************
>  Nome(en)        | Abreviatura(en)  | Nome(gl)               | Abreviatura(gl)
>
>  At              | @                | Arroba                 | @
>
>  Pound Sign      | #                | Sostido? XD            | #
>
>  Ampersand       | &                |                        | &

Para isto xa houbo unha discusión en g11n, aínda que creo que non se
fixou nada.

Ao finalizar esta discusión hai que pasalo á wiki de trasno de forma
temporal. Para fixalo.

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8