Non sabes a alegría que me das por dous motivos,
1º, que te sumes ó proxecto. E todos andamos igual, con pouco tempo, pero por
pouco que sexa suma
2º que sexas usuario de KDE e de openSUSE!, xa somos dous!

Xa che foron indicando moi ben como traducir nestes proxectos. A suse fai
falta darlle un empurrón, en KDE tamén, inda que igual non tanto. Decide no
que che guste máis.

saúdos!

O Mércores 28 Outubro 2009 15:52:21 Chema Barcala escribiu:

Responderlle a