> Ola a todos, son Chema e gustaríame colaborar convosco nesta gran
>  iniciativa da que xa me estou a beneficiar como usuario.
>
> Son novo no tema da tradución de software, pero na medida das miñas
>  posibilidades (e sobre todo, do pouco tempo que lle poderei adicar...),
>  coido poder aportar o meu granciño de area ao proxecto. Estou
>  especialmente interesado na tradución de openSUSE e KDE, máis que nada
>  porque é o que uso, e agradeceríavos que me orientásedes sobre o mellor
>  xeito de comezar.
>
> Polo momento é todo; un saúdo

KDE +1! :)

<ignorar>
Supoño que para openSUSE terías que lle botar un ollo a
http://www.trasno.net/suse:inicio

Pero salvo algún software propio de openSUSE, o mellor é que lle botes unha
ollada a http://www.trasno.net/kde:inicio

Marce coordina o grupo de tradución de KDE, o seu enderezo de correo
electrónico está nesta última ligazón.

A verdade é que non sei como orientarte, así que:
1. Instala o Lokalize (estará nos repositorios)
2. Segue as instrucións do último URL que che escribín (o segundo)
3. E se das seguido as instrucións para descargar os ficheiros para a
tradución de KDE á primeira xa me darás mil voltas a min cando comecei :) A
partires de aí todo é que lle preguntes a Marce que podes traducir (somos
tres, así que seguro que haberá algunha aplicación que uses libre para que a
traduzas).
</ignorar>

Xa me estou a pasar. Simplemente mira a ver se podes facer o que se indica en
http://www.trasno.net/kde:inicio
E se o das feito ou se tes algún problema coméntao na lista.

Benvido!

Responderlle a