Confirmo tamén

vínculo, ligazón na tradución de Netbeans

http://www.certima.net/glosima/spip.php?page=termos&id_traducion=7528&id_concepto=2985&id_glosario=7

Na tradución de Windows (Office Shared Services)

Change Binding...        Alterar vínculo...

Tamén en KDE

Nome da vinculación: (KDE)
KDE kinfocenter: Binding Name:

Entre vínculo e ligazón optaría pola primeira pola razón da definición
A process by which software components and layers are linked together.
When a network component is installed, the binding relationships and
dependencies for the components are established. Binding allows
components to communicate with each other.

Non valen os bindings de openoffice (ligazóns)

Pt. vinculação, associação
Es. vinculación
Fr. liaison