> Si, pero xa facía bastante tempo que non a tocaba.
>
> Se non recordo mal mandeille un email e non me contestou, e tamén mandei
> outro á lista.
>
> Traducín sobre 400 cadeas que faltaban, e a parte unha novas que se
> engadiron coa nova versión.

Vale. Vexo que no usan Gettext senón un formato chungo deses, aínda ha
ser un INI camuflado. Igual se se lles pide cambian de formato, a min
funcionoume a metade das veces que o pedín.

Se se vai levar en Trasno igual non era mala idea poñerlle unha páxina
na wiki, pero mellor antes confirmar que ceden o posto a un novo
tradutor...

Responderlle a