> Indo a Wordreference:
>
> 1   (el pelo) ralo,-a
> 2   (populación, vegetación) escaso,-a, poco denso,-a
>
> Creo que a idea vai polo camiño de que ten poucos datos. "ficheiro
> ermo" quizais?

Refirese a que o que se fai é empregar metadatos (no canto de ceros) para
substituir o espazo baleiro (sen datos) iso fai que cando se emprega
"realmente" ese espazo, os datos ocupan moito máis que os metadatos que
indican "espazo baleiro" e precisan doutro fragmento, así sucesivamente, iso
leva a que os datos queden totalmente esparexidos polo disco :)

http://8kb.es/desfragmentado-de-sparse-files-en-ntfs/

http://es.bab.la/diccionario/ingles-espanol/sparse+file.html