>  neno e nena--

anda,contribuíches a manter o tamaño poboacional e inda por riba sen alterar o
sex ratio ;)

> a) Obtención dunha segunda conta de acceso no repositorio de KDE,
> desde a que facer as operacións que viña a facer, con titularidade a
> unha persoa física (un segundo coordenador)
> b) Obtención dunha segunda conta de acceso no repositorio de KDE,
> desde a que facer as operacións que viña a facer, con titularidade á
> asociación (habería que facerse cunha das chaves da FNMT), e que faga
> as operacións unha persoa física membro do equipo (un segundo
> coordenador delegado do proxecto trasno)
> c) Obtención dunha segunda conta de acceso no repositorio de KDE, e
> [...]

a e b parécenme as máis viables; a c sería o caralludo se xa tiveramos o
sistema rulando (admins, seguides vivos?!)

a b paréceme especialmente boa, pero como se xestiona a chave da FNMT?
desculpa a miña ignorancia

eu encantado faría o traballo, pero méteme medo foder algo no repo: se me
explicas +- en detalle o que tería que facer, considéroo, senón calquera outro
de KDE máis habilidoso ca min...

Responderlle a