2010/1/7 Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com>:
> a e b parécenme as máis viables; a c sería o caralludo se xa tiveramos o
> sistema rulando (admins, seguides vivos?!)

Eu seguir sigo vivo. Pero ando máis alonxado estes días do ordenador
que nunca. Así que, a efectos prácticos, podedes considerarme
desaparecido en combate.

Calculo que en breve, nalgún momento, volverei a ter un ritmo de vida
normal. Xa avisarei. Mentres tanto, non me esperedes. Os contrasinais
témolos, así que pódese ir fedellando.

Xa falamos!