O Domingo 10 Xaneiro 2010 19:28:24 marce escribiu:
> O Venres, 8 de Xaneiro de 2010 20:43:00 Miguel Branco escribiu:

> Xa recibín a mensaxes dos sysadmins, nuns días terás a conta, supoño que se
> porá en contacto contigo Nicolas Ternisien ou alguén así.
>
> Por suposto poderás contar coa miña axuda, se estás disposto a admitir
> decalaxes de días nas respostas. Albert e Pino e kde-l10n-doc tamén che han
> ser de moita axuda.
>
> [[[ E aínda que pareza incríbel: é moi útil aprender algo de programación
>  en bash ]]]

xa vexo, xa; xa teño un "linux in a nutshell, ed 6th" a man e outros volumes
ao estilo

btw, deberiamos estar traducindo en stable ata febreiro en vez de trunk?? se
cadra nolos dous e o resto en trunk? non entendín moi ben o asunto este, se
che digo a verdade:
 http://techbase.kde.org/Localization/Workflows/PO_Summit

Responderlle a