O Venres 08 Xaneiro 2010 18:06:33 escribiches:

> Penso que:
>
> http://www.cert.fnmt.es/index.php?cha=cit&sec=4&fpage=35&lang=es

ah, vale; non caera que eran esas chaves: solicitei unha xa, pero se teño
dúbidas pregunto; grazas!

> Non te preocupes: os asturianos sobrescribiron hai unha semana ou dúas
> todas as traducións do castelán e arranxouse o problema en dúas
> patadas.

xa, vivín o melodrama ese con bastante intriga xD

> [...]
>    - executar o script «anovar.sh gl miguelbranco_rsa» cada vez que te
> vaias pór a traducir.
>      -- á hora de arranxar os conflitos, escoller «mine conflicts»
> (isto non o fai así o pootle),
>    - facer un svn add `svn status gl | grep "?" | cut -d" " -f7` para
> engadir os ficheiros novos, que aínda non estexan baixo control de
> versións.
>    - executar un svn commit gl/o_que_sexa -m"Files contributed by
> Fulano de tal, ou outra mensaxe que prefiras". Tamén hai unhas
> interfaces para o svn marabillosas, como o kdesvn.

anímomen: xa creei a ssh e estou analizando o resto; preguntarei sobre da
marcha... pero adóptame como coordinador novel (becario) por unha temporada :)

Responderlle a