O Venres 08 Xaneiro 2010 19:27:32 Leandro Regueiro escribiu:

> Trasno sempre estivo aberto á colaboración doutras persoas ou grupos,
> sempre que fora de proveito para todos.

incido un pouco no que di Leando,

http://trasno.net/trasno:glosario
http://www.trasno.net/lurker/splash/index.en.html

temos un traballo de anos e é accesible.

Con respecto ao da terminoloxía, iremos como pensando facer ese debate e
involucrar a outra xente no asunto, que de feito intentarei que sexa así e
ando traballando niso.

Responderlle a