2010/1/8 Manuel Souto Pico <m.soutop...@gmail.com>:
> Paréceme ben. Eu non creo que poida ir a non ser que sexa en fin de semana e
> que se convoque con bastante antelación para encontrar un voo barato.
>
> Entendo que se convocaría a toda a xente con interese no tema (non só a
> xente de Trasno), non? Creo que moita xente está en varios colectivos pero
> haberá outra que non. Sería bon que reunións deste tipo sexa abertas a toda
> a comunidade (g11n, CIF, etc.)

Trasno sempre estivo aberto á colaboración doutras persoas ou grupos,
sempre que fora de proveito para todos.

> Se se me permite a suxestión, eu engadiría á orde do día a proposta de crear
> un foro (ou lista, ou foro/lista) único sobre lingua (terminoloxía e estilo,
> basicamente) ao que os membros de todos os grupos estean subscritos, para
> que os consensos (e a plasmación deses consensos: o glosario) poidan ser
> transversais e non específicos de cada grupo. Para min o ideal sería ter un
> só glosario (non que g11n/mancomún teña un, trasno outro, etc.). Vedes isto
> viábel e/ou desexábel? Ou estou empanado?

Desexable si, viable non moito. Cadaquén prefire ter o seu, e nalgúns
casos non lles chegou con ter un só glosario (caso de Mancomún). Así
que intentarase facer algo no que participe canta máis xente mellor, e
que todos poidan usar. Máis non podemos facer.