From: Fran Dieguez (Mabishu St.) [mailto:fran.dieg...@mabishu.com] On Behalf Of
Fran Dieguez
Sent: 01 February 2010 12:57
To: Trasno - Lista
Subject: Re: [terminoloxía] termo versus termino

Coido que Miguel se refería ao "termo" que reflexa o seguinte exemplo:

Insira un termo a buscar na base de datos

Como "ben" indica Lucía a tradución de Facebook faino con termos pero
teño que apuntar que, e deixo claro que non sei quen o traduceu, son
usuario de Facebook e a súa tradución deixa moito que desexar.
Principalmente porque son os usuarios os que poden facer a tradución e a
inconsistencia é moi moi acuciada, ademáis de que en moitas ocasións son
traducións literias do inglés que resultan moi "incomodas de ver".

Persoalmente desvotaría a idea de tomar Facebook, neste momento, como
tesauro de tradución a ter en conta. Por suposto se alguén atopa
argumentos que poidan contrarrestar a miña proposición serán benvidos.

Saúdos