En 2010/02/28 22:55, Miguel Bouzada escribiu:

2010/2/28 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com
<mailto:adriyeticha...@gmail.com>>

    http://trasno.net/logo que xa

     > Boas
     > A min gústame o logotipo da opción 3 coa fonte do teu (faiseme máis
     > alegre).

    A min o tres tamén foi o que máis me chamou a atención.

Penso que son moi bonitiños para unha tenda de "trangalladas" para unha
empresa de xoguetes, para portada dun comic, para moitisimas cousas,
pero faltalle "seriedade". sigo apostando pola proposta de Denís...
comunica máis "profesionalidade", as propostas de swena comunican
Precisamente penso o contrario, que para unha asociación de voluntarios pégalle máis un logo máis "informal" (menos profesional) que un "profesional". Ollo! e isto non quere dicir que o traballo non poida ser de calidade.
moitisima informalidade, creo que dan unha vision moi "comuna" de Trasno :)

Cal é a proposta de Denis?
Onde a podemos ver?

Responderlle a