Ola!

ghasias meus por resolverme arriba o problema dos plurais. A verdade ( e non
sei que carallo pasa) e que xa fai 3 días que solucionei o asunto, pero non
sei por que carallo non enviou o correo....non sei.....

Si, soamente tiña que poñer o dos plurais que comentara gonçalo na mensaxe
16 (penso). E unha que vez que puxen a forma correcta, solucionoume todos os
problemas :)

Miguel e máis xente, estou lendo as vosas correccións e estou atento a este
fío para aprender e correxir obviamente ;)

http://trasno.net/