2010/7/2 Anxo Outeiral Vidal <bassball93 en gmail.com>

> Bueno xa aproveito isto para comentar o sucedido.
>
> Resulta que vou a abrir o arquivo da tradución co poedit e saeme unha
> mensaxe de erro de que o arquivo está corrupto polo que non me amosa nada.
> Si, podo abrilo con gedit e outros programas, pero co poedit non.
>
> Algunha solución?

Probablemente editaches co editor de texto e cambiaches a "formación"
correcta do ficheiro, a estrutura. Vamos, que se escarallou. Non sei se
cunha ferramenta do Translation Toolkit se podería arranxar. Se non é moi
grande o ficheiro, compensa directamente volvelo facer de novo co Poedit
(aproveitando para copiar e pegar as cadeas traducidas)