Si, que morro, non? americanismo? é un anglicismo evidente, pero onde
vai o criterio de "limpiar" de anglicismos crudos innecesarios, un
barbarismo con todas as da lei. Máis aínda cando o español xa ten
recollida unha adaptación xeitosa, exactamente para o mesmo e co mesmo
significado

http://lema.rae.es/drae/?val=noquear

O dicionario de dúbidas mesmo as relaciona directamente

http://www.rae.es/dpd/?key=nocaut

Para min é puro abandono do que debe ser español neutro. Nin sequera o
marcan en cursiva.

«Los extranjerismos cuya extensión de uso en nuestra lengua así lo
recomienda se van incorporando a la nomenclatura de este Diccionario.
Se registran en su forma original, con letra redonda negrita, si su
escritura o pronunciación se ajustan mínimamente a los usos del
español, como es el caso de club, réflex o airbag —pronunciados,
generalmente, como se escriben —; figuran en letra cursiva, por el
contrario, cuando su representación gráfica o su pronunciación son
ajenas a las convenciones de nuestra lengua, como es el caso de rock,
pizza o blues »

É dicir, "nocaut" encaixa perfectamente no "estilo" do español. Mi madriña!

Se o recollesen como argot deportivo, ou vulgarismo por
descoñecemento, vale. De valer así como español medio de prensa, tamén
podemos dicir que algo é "cul" ou "biutiful" porque se publica en
"magacines"  (magacines? buah! http://lema.rae.es/drae/?val=magacin)
que lemos cos nosos "riders" ... .vai ser mellor que se rindan xa. En
español non existen os estranxeirismos. Todo vale se vén do inglés:
iso chámase cosmopaletismo. No ano 1989 a RAE dicía que "nocaut" era
"voz inglesa".

Vamos que se estas son as achegas das Academias coma as de Nicaragua
ou Venezuela que me devolvan algo dos 80,4 millóns de euros que os
contribuíntes españois gastamos nelas cada ano.

A estas alturas, non teño nin idea de cal é a función do DRAE respecto
da corrección lingüística, nin eles mesmos o din en ningún sitio.
Busca a palabra "corrección" a ver:
http://lema.rae.es/drae/html/advertencia.html

Segundo o árbitro francés deste partido.
http://www.gdt.oqlf.gouv.qc.ca/ficheOqlf.aspx?Id_Fiche=807111

Español - Ingleś = mis hors combat = nocaut :-P