Eu non fixen nada nesa tradución, atopeina visitando outro foro. Acabara de ler
que tiñades pensado traducilo de maneira allea á plataforma, así que avisei
para non duplicar esforzos. Con ter conta en GitHub calquera pode revisar e
colaborar.

Teño unha dúbida, que vantaxes tiña a opción proposta de transformar o xml a
po? Non é mellor empregar a ferramenta elixida polo desenvolvedor da
aplicación? Neste caso, por exemplo, se eu ou alguén de vós non dese aviso que
se está traducindo, estariades facendo un traballo en balde, ou chegado o
momento considerariades substituír a tradución doutros pola vosa, para manter o
estándar de Trasno?.