Assalamua'laikum ww..

> well, saya belajar dari banyak orang; rasanya tidak
> fair kalau saya mengutip pendapat scott adam tanpa
> mencantumkan namanya.  itu namanya fairness om oji;
> semangat ilmiah dan kejujuran.  i keep on that way,
> hope you can join; tidak mengangkangi ide dan
> pendapat
> orang lain sdebagai pendapat om ojie sendiri.

Bagaiman kalau ide ambo dapek dari ambo
sandiri?...padahal ambo balun sampai/sempat mambaco
pandapek urang lain dari buku?...apokah ambo akan
menyisipkan namo ambo?...hehehehe :)

Masalah pendidikan adalah nomor satu bagi ambo,
mambaco mampalueh ilmu pangetahuan...kalau pendidikan
merata di sumbar..pacayolah sumber daya manusia urang
awak siap tempur untuak manghadapai segala
kasulitan...
Picayo rach...ambo alah lamo join paliang saketek
untuak sanak family dan keluarga ambo untuak mancapai
pandidikan satinggi tingginyo , dan mambaco adolah
kagiatan rutin nan harus di biasokan....

wassalam..

ojie...