Assalamu'alaikum WW

Uni Evi buliah apatis kok, ijankan Uni, Uda Sony sajo alun bisa maagiah
'solusi' sarupo nan pernah ambo tanyokan... nan lain sarupo St Bagindo
Nagari samo sajo... alun maaagiah konsep nan komprehensif dari pemikiran dan
ide-nyo hanyo sabateh retorika..ka..ka..ka.. apolai nan suko maagiah
celetukan sabarih duo barih.... hhhmmmmm indak manggadangkan aia doh...

Sajujurnyo sajo diambo kini ndak paralu "bana" lai mamikiakan semen padang
kecuali nilai sejarah, nilai tambah nyo untuak ambo indak tampak do....
mungkin dek ndak ado utang budi ka semen padang dan ndak ado bana nan ka
diharokkan dari semen padang........... nan jaleh silakan nan berkepentingan
di SP dimuko lah... ka bakoar-koar, ka bakipeh-kipeh, ka sipin op, dll
silakan.......

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak