Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Se vielä täytyy mainita, että aiemmin pitkän kansainvälisen perinteen mukaan myös asemien taltioinnissa yhteistyö ei ollut sallittua, mutta muuttuneissa olosuhteissa siitä on tullut sitä. Joku perustelu kaiketi siihen on miksi yhteistyötä taltioinnissa ja yhteistyötä raportin lähettämisessä ei

[DX] [Uusi artikkeli] SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle

2014-02-12 Thread SDXL Bulletin
artikkeli : SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle URL : http://sdxl.wordpress.com/2014/02/12/sdxln-hallituksen-paatosehdotus-liittokokoukselle/ Päiväys: : 12/02/2014 10:26 Kirjoittaja : OH6001SWL Kategoriat : yleistä  1.2.2014 SDXL:n hallituksen päätösehdotus

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Hannu Romppainen
ALT:n kannanotto on hyvä. ...DX-kuuntelijan lähettämät raportit ovat henkilökohtaisia ja niihin saadut verifioinnit ovat nimenomaan DX-kuuntelijan yksilöllisiä saavutuksia... ...Yksilöllisiä ja kollektiivisia verifiointeja on laskettava ja verrattava omissa sarjoissaan... Juuri näin!

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jouni Keskinen
On 12.2.2014 10:18, Jarmo Havukunnas wrote: Miksi henkilökohtaiset ja kollektiiviset vastaukset tulee laskea erikseen? Miksi ollaan ongelmissa? Voisitko perustella väitteesi? Tuota mantraa on nyt kuultu kohta kymmenessä viestissä, mutta ei vieläkään perusteluja miksi. En oikein usko että

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Siinähän todetaan, että kimppavastaus on eriarvoinen, kuin henkilökohtainen vastaus (koska niitä ei voida rinnastaa pistelaskussa samaksi). Millä tavalla se kunnioittaa sitä osapuolta, joka katsoo, että näiden vastausten kohdalta eriarvoisuutta ei ole (varsinkaan kuin sitä eriarvoisuutta ei

[DX] Vuosikokous

2014-02-12 Thread Ilkka Martikainen
Radiomaailma 1/2014 oli ilmoitus liiton vuosikokouksesta 15.3.2014. Vuosikokouksissa käsitellään pääasiassa yhdistyksen hallituksen sinne tuomia esityksiä, mutta usein myös jäsenten mahdollisia vuosikokoukseen osoittamia asioita (esityksiä). Joissakin yhdistyksissä aivan suoraa

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Ilkka Martikainen
Demokratia on enemmistön diktatuuria ... on joku (minua viisaampi) filosofi lausunut. Puuttumatta sen enempää tähän keskusteluun ... 73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M. -Alkuperäinen viesti- Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Jarmo Havukunnas Lähetetty: 12. helmikuuta

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Joo, kyllä täytyy myöntää, Jouni, että ilmeisesti meillä on jonkinlainen ongelma toistemme ymmärtämisessä, joten voimme lopettaa keskinäisen kirjoittelumme. Sinä et ymmärrä kysymyksiäni ja minä en vastauksiasi. Tyydytään siihen. Tämä ei siis ole enää sinulle - mielipiteesi on tullut minulle

Re: [DX] Vuosikokous

2014-02-12 Thread Ari Kilponen
Minusta tuntuu, että vuosikokous ja/tai LiHa voisi tehdä järkipäätöksen, jolla asian siirretään seuraavassa kesäkokouksessa tapahtuvaan sitovaan äänestykseen. Maaliskuun vuosikokoushan on näennäisdemokratiaa muutamine osanottajineen. Kesäkokouksessa on merkittävä osa aktiiveista (ja heistä

Re: [DX] Vuosikokous

2014-02-12 Thread Jukka Kotovirta
Ote Suomen DX-Liiton säännöistä 1.3.1997: lainaus alkaa 16. Vuosikokouksessa käsitellään mm. seuraavat asiat: [...] 10 Päätetään hallituksen vuosikokoukselle esittämät muut asiat 11 Päätetään jäsenten vuosikokoukselle esitettävät asiat 17. Jos vuosikokouksen käsiteltäväksi halutaan 16. pykälän

[DX] yhteisraportoinnista ja -vastauksista

2014-02-12 Thread Hannu Tikkanen
Yhteisraportit ja -vastaukset / äänestysesitys / ALT:n esitys / jne. Keskustelua sivusta seuranneena näyttää siltä, että mielipiteet on tuotu juurta jaksaen esille ja joku jo kiteyttikin asian ytimekkäästi viikko sitten: nyt keskustelussa puhutaan enää henkilökohtaisista mielipiteistä, joista

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Ai niin, tuo logiikkaongelma; ALT:n ehdotuksen mukaan yhdestä yhteisestä kuuntelusuorituksesta voidaan kolmen raportin avulla saada kolme pistettä. Tässä minun mielestä on logiikkaongelma. Kuten itse aiemmin esitin; 3 kuuntelusuoritusta - 1 raportti - 3 pistettä - minulla ei tämän logiikan

Re: [DX] Vuosikokous

2014-02-12 Thread Ilkka Martikainen
Monet kiitokset! Mutta olisi ihan hyvä ja informatiivinen tapa esittää 17 pykälän tarkempi tieto tuossa kokouskutsussa. Ainakin tämä mahdollisuus tulisi paremmin huomioiduksi - ja ehkä joskus myös käytetyksi. Tämä ei ole moite ... vaan vihje. 73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M. -Alkuperäinen

Re: [DX] Vuosikokous

2014-02-12 Thread Jukka Kotovirta
Hyvä vihje, tnx! 73 de JTK -Original Message- From: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] On Behalf Of Ilkka Martikainen Sent: 12. helmikuuta 2014 11:46 To: 'Suomalaisten DX-lista' Subject: Re: [DX] Vuosikokous Monet kiitokset! Mutta olisi ihan hyvä ja informatiivinen tapa esittää 17

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jari Lehtinen
At 10:16 12.2.2014, you wrote: Miten tätä asiaa on niin vaikea perustella ALT:n kannalta asiallisin perustein? 73´s de JHU Miten olisi, jos pistelaskun uudistusta haluavat perustelisivat muillekin, mitä he ovat esittämässä ja miksi? Radiomaailmassa 4-5/13 ilmestyneestä ehdotuksesta esitin

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jari Lehtinen
En ole kartalla. Mutta se ei ole uutta. At 12:42 12.2.2014, Jarmo Havukunnas wrote: Se miten itse nuo ehdotuksen kohdat ymmärsin, oli että 2.5 kohdalla olisi tarkoitettu nettiradioiden kuuntelun poissulkemista ja siis sitä, ettei radioasemia raportoida nettistriimistä. Kohta 3.3 tarkoittaa

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Päätös tehdään LiHan ehdotuksen mukaisesti ja siitä asiasta mikä LiHan ehdotuksessa esitetään - siitä tuli aiemmin tänään SDXL -bulla. Minä olen puolestani täällä käynyt taistelua tuulimyllyjä vastaan kimppavastausten puolesta ja pyytänyt kanssakuuntelijoita, jotka katsovat, ettei

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jukka Kotovirta
Ja tuon ALT:n perusteluja vailla olevan väitteen perusteella ajetaan LiHan edotuksessa kimppavastausten äänestämistä ulos rankista. Tästä olen eri mieltä ALT:n kanssa. LiHa ei aja mitään muuta kuin kimppavastausasiasta äänestystä vuosikokouksessa ehdotuksemme mukaan. 73 de JTK

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Pekka on lihava = väite (mantra, mielipide tms.). Pekka on lihava, koska hän on aina ollut lihava. = väite, ei edelleenkään peruste (mantra, mielipide tms.) Pekka on lihava, koska hän on 160 cm pitkä ja painaa 120 kg. = väite ja perustelu Ja tämä ei nyt kohdistu kehenkään Pekkaan, vaan

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
Pekka on lihava = väite (mantra, mielipide tms.). Pekka on lihava, koska hän on aina ollut lihava. = väite, ei edelleenkään peruste (mantra, mielipide tms.) Pekka on lihava, koska hän on 160 cm pitkä ja painaa 120 kg. = väite ja perustelu Pekka on voimakas ja lihaksikas- hän on 160 cm

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
Pekka on lihava = väite (mantra, mielipide tms.). Pekka on lihava, koska hän on aina ollut lihava. = väite, ei edelleenkään peruste (mantra, mielipide tms.) Pekka on lihava, koska hän on 160 cm pitkä ja painaa 120 kg. = väite ja perustelu Pekka on voimakas ja lihaksikas- hän on 160 cm

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
Hyvä Alpo!!! Perusteluista ei tarvitse olla samaa mieltä. Yhtä lailla sinun mielipiteesi alla oli perusteltu ja arvostan sitä! Nyt voidaan sitten punnita sitä, kumman perustelut ovat painavammat, onko Pekka lihava vai lihaksikas? Tai syventää kummankin perusteluja. Tätä keskustelua ei

Re: [DX] SDR vs perinteinen DX-kuuntelu

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Kiitos Risto. Ja kun en koskaan ole kokeillut SDR-toosaa en muuten voi sanoa mitään. Uusi Werho kertoo kuitenkin, että tuo uusin Excalibur olisi paras mitä koskaan on nähty tällä saralla. Excaliburista minulle tulee mieleen vain Pyöreä Pöytä ja Kuningas Arthur. :) Ja tarkoitukseni ei ollut vastata

Re: [DX] yhteisraportoinnista ja -vastauksista

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
HAT:n ajatuksissa todellinen kokeneen järki, mitä olivat äänestysvaihtoehdot? Hitsi, täytyy kaivella... t. MNi 12. helmikuuta 2014 11.12 Hannu Tikkanen hannu.tikka...@vaasan.comkirjoitti: Yhteisraportit ja -vastaukset / äänestysesitys / ALT:n esitys / jne. Keskustelua sivusta

Re: [DX] yhteisraportoinnista ja -vastauksista

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
Mainiota jos HAT:n esitys saisi laajemminkin kannatusta. Asia olisi poispyyhkäisty ongelmakentästä ja voitaisiin jatkaa kuuntelua! Ja samalla pistelaskenta olisi juuri oikea- jokaisesta qusillista saisi kuuntelijoiden varmasti ansaitsemat pisteet (ja perinteiseen tapaan kuuntelevat/raportoivat

Re: [DX] yhteisraportoinnista ja -vastauksista

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Luin tuon päätösesityksen. Edelleen olen sitä mieltä, että HAT:n esitys kokonaisuudessaan vaikuttaa minusta parhaimmalta, mutta se ei ole esityksessä mukana. :( K- merkintää (tai mitä tahansa) kammoksun. Tuo HAT:n esitys yhdestä ylimääräisestä lukemasta QSL-palstalla olisi se helpoin, Rankissa

Re: [DX] yhteisraportoinnista ja -vastauksista

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Hyvä! Kerätään nimiä HAT:n esityksen taakse! Jos se saisi sen verran kannatusta, että nykyisestä esityksestä ei kokouksessa vielä äänestettäisi lopullisesti vaan tämä otettaisiin yhtenä kannatettuna vaihtoehtona mukaan seuraavaan kertaan, jolloin päätös tehdään. Tuo K-äänestys repii liikaa ja ei

Re: [DX] 1974!

2014-02-12 Thread Hannu Tikkanen
Capixaba! Onnittelut todella hienosta vastauksesta noilta ajoilta! Capixabahan oli tosiaan todella musta tapaus vielä 70-luvun alkupuolella. Ilman että odotan ehtoota ja kotona vastauksen lunttaamista, muistan hyvin, että vastauksessa kehuttiin Johann Cruyffiä, joka sai juuri tuolloin FIFA

Re: [DX] 1974!

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Luulin että minun muistini oli hyvä? =) Sinun Capixaban vastauksesi julkaisitiin DX-Kuuntelijassa kuvana hitusen sen jälkeen kun sain omani. :) En muista muuta siitä kuin sen, että vastaaja sama kuin omassani ja kirjoittaja kertoi keräävänsä postimerkkejä... :D Eli postimerkeillä taisimme saada

[DX] Loppulausunto

2014-02-12 Thread Jarmo Havukunnas
On aika pistää omalta osaltani päätös tälle keskustelulle taas tältä erää. Kiitos vielä kaikille tähän keskusteluun osallistuneille. Minulla oli aidosti hauskaa kirjoitella tänne tästä asiasta ja vaihtaa kanssanne mielipiteitä, vaikka perustellut kommentit hieman yksipuolisiksi jäivätkin ja

Re: [DX] Loppulausunto

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
JHU kirjoitti: Ja päätöksenikin olen jo osaltani tehnyt siltä osin, että jättäydyn pois rankista ja maanosakohtaisilta palstoilta siitä huolimatta, mikä annetuista vaihtoehdoista tahansa muodostuu vuosikokouksen päätökseksi. Tällä tavalla nyt ainakin muutamat kimppavastaukset jäävät jatkossa (ja

Re: [DX] DX Lukemisto, Vol 134, Aihe 55

2014-02-12 Thread Jim Solatie
-- seuraava osa -- HTML liite on siirretty... URL: http://www.hard-core-dx.com/archive/attachments/20140212/3ee43991/attachment.html -- Message: 2 Date: Wed, 12 Feb 2014 15:54:11 +0200 From: Markku Niiranen moukeri.niira...@gmail.com To: Suomalaisten DX-lista dx

Re: [DX] Loppulausunto

2014-02-12 Thread Ilkka Martikainen
Loppulausunto: En saanut kaikkea, mitä halusin! Lopettaisin heti näiden esitysluonnosten vuoksi pisteiden keräämisen – mutta en voi, kun en ole niitä kerännytkään. Harmi! 73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M. Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Markku Niiranen Lähetetty: 12.

Re: [DX] Loppulausunto

2014-02-12 Thread Jouni Keskinen
On 12.2.2014 16:02, Jarmo Havukunnas wrote: Kuten jo keskustelun aluksi totesin, tämä ei osaltani muuta tapaani harrastaa millään tavalla. Ja päätöksenikin olen jo osaltani tehnyt siltä osin, että jättäydyn pois rankista ja maanosakohtaisilta palstoilta siitä huolimatta, mikä annetuista

Re: [DX] SDR vs perinteinen DX-kuuntelu

2014-02-12 Thread Mauno Ritola
SDR:iä on Suomessakin useita tarjolla kenen tahansa kuunneltavaksi nettiyhteyden kautta. Ja se on vielä täysin ilmaista. Ja muistuttaa aika paljon luomukuuntelua, kun linjaa pitkin ei kaistatallenteita pysty siirtämään. 73, MR 12.2.2014 14:24, Markku Niiranen kirjoitti: Kiitos Risto. Ja kun

Re: [DX] Loppulausunto

2014-02-12 Thread ilkka suni
At 16:02 12.2.2014, JHU wrote: Nyt voitte taas vapaasti jatkaa palstan normaalikäyttöä, minun osalta tämä keskustelu on päättynyt. 73´s de JHU Mikä tai kuka mahdollisesti on vastikään tai viimeaikaisesti rajoittanut palstakäytäntöä? Tuossa kun äsken S-kirjaimella initialisoivan

Re: [DX] DX Lukemisto, Vol 134, Aihe 55

2014-02-12 Thread ilkka suni
At 16:18 12.2.2014, Jim Solatie wrote: Radioasemiakin pitää ajatella :) 73 88, Jim Totta, ja hyvin ajateltu. Minulle kuitenkin juolahti mieleeni eräs skenaario. Entäpä jos radioasemat kimpparaporttien myötä alkavat ylenkatsoa yksilöraportteja? Vastataan enää vain useiden kuuntelijoiden

Re: [DX] [Uusi artikkeli] SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
SDXL on laittanut vuosikokouksen päätettäväksi sellaisen asian, että oli päätös mikä tahansa noista kolmesta, niin jäsenkenttä jakaantuu hyvin voimakkaasti ja vahvoihion perusteluihin, juurtuneisiin käsityksiin ja mielipiteisiin. lopputulemana voi olla lopullinen repeämä, joka tarkoittaa

[DX] Vl: [Uusi artikkeli] SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
SDXL on laittanut vuosikokouksen päätettäväksi sellaisen asian, että oli päätös mikä tahansa noista kolmesta, niin jäsenkenttä jakaantuu hyvin voimakkaasti ja vahvoihion perusteluihin, juurtuneisiin käsityksiin ja mielipiteisiin. lopputulemana voi olla lopullinen repeämä, joka

[DX] [Uusi artikkeli] SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle

2014-02-12 Thread alpo.heino...@pp.inet.fi
SDXL on laittanut vuosikokouksen päätettäväksi sellaisen asian, että oli päätös mikä tahansa noista kolmesta, niin jäsenkenttä jakaantuu hyvin voimakkaasti. Käytännössä tuo voi johtaa dx-järjestön lopulliseen pirstaloitumiseen, hajoamiseen ja kuihtumiseen. Ehkä olisi parempi jättää koko asia

Re: [DX] ALT:n kannanotto pistelaskusta

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Jeps. Tuli nyt luettua tuo oikein huolella kun päivällä hiukan häiritsi samanaikainen kisojen katselu. :) No niin, kannanotto on sitten vihdoin siinä. t. MNi 12. helmikuuta 2014 9.25 Ari Kilponen ari.kilpo...@pp.inet.fi kirjoitti: Täyttä asiaa tämä ALT:n kannanotto! 73's, ARK

Re: [DX] TECSUN

2014-02-12 Thread ilkka suni
At 19:18 9.2.2014, Markku Niiranen wrote: Tai sitten joutui sensuurin kynsiin käsittämättömistä syistä? Joskus kun omalla nimelläni varustetulle viesteille on käynyt noinkin, t. MNi Hailuodosta toivoen, että tämä viesti menee perille Yksi käsitettävän syyn raja lienee noin 20 kb, mistä 20

Re: [DX] loistava esitys

2014-02-12 Thread Sven-Erik Hjelt
Keskustelun seuraaminen on ollut varsin mielenkiintoista. Yhtä kiihkeitä ja peräänantamattomia mielipiteitä kuin jo muinoin suomalaisen DX-kuuntelun aamuhämärissä eli 50- ja 60-luvuilla! Mitä pistelaskentaan tulee, minusta ALT:n kannanotto on selkeä, johdonmukainen ja kohtuullisen tasapuolinen.

[DX] Raakaa nettipornoa

2014-02-12 Thread ilkka suni
Sitä nyt tulee. En tiedä, kiinnostavatko vanhat radioasemanauhoitukset ja jos niin ketä. Kokeeksi nyt kuitenkin uppasin oheisen, 36 vuoden takaisen. Kokeilen, miten audiofileen saa vai saako tältä platalta, koko postituslistan kuultavaksi: https://app.box.com/files/0/f/0/1/f_14293332365

Re: [DX] Raakaa nettipornoa

2014-02-12 Thread ilkka suni
Perhana, tässä nyt itsekseni jupisen. Ihmettelen vai ihmetelenkö logiikaani, miksi olen 36 vuotta sitten tallentanut yksittäisiä espanjalaisia radioasemia näin pitkästi. Eikö olisi ollut tehollisempaa skannata bandeja ja taltioida idiklippejä? Vai olenko kenties pohtinut, jotta joidenkin

[DX] Jersey Boys

2014-02-12 Thread Jim Solatie
Moi, Vielä muutama loppupointti omalta osaltani: 1. Jersey Boys on paras musikaali maailmassa. Suosittelen lämpimästi! 2. Pisteitä laskevia ja kusilleja ilmoittavia sällejä on tässä maassa muutama kymmenen. Likimain puolet heistä katoaa kohta palstoilta. 3. Tuo jäljelle jäänyt puolikas ei

Re: [DX] Jersey Boys

2014-02-12 Thread ilkka suni
Mukavaa, jos musikaali oli mukava kokemus. Mutta perustelisitko paria seikka, kiitos: At 03:49 13.2.2014, JMS wrote: 2. Pisteitä laskevia ja kusilleja ilmoittavia sällejä on tässä maassa muutama kymmenen. Likimain puolet heistä katoaa kohta palstoilta. MIHIN TAI miksi heistä kohta puolet

Re: [DX] [Uusi artikkeli] SDXL:n hallituksen päätösehdotus Liittokokoukselle

2014-02-12 Thread Juha Solasaari
AHE kirjoittaa asiaa. Minäkin toistan oman varoitukseni, että SDXL on nyt lähdössä tuhonsa tielle. Sitäkö todella halutaan? Kehotan alentamaan höyrynpainetta ja loiventamaan korjausliikkeitä, mikäli sellaisia edes tarvitaan. 73 de JTS - - - On 12.2.2014 12:51, alpo.heino...@pp.inet.fi

Re: [DX] Jersey Boys

2014-02-12 Thread Juha Solasaari
Jim on aivan oikeassa: Kohdassa 5. mainitun kaltaiset heitot eivät nyt rakenna SDXL:n tulevaisuutta. Politikoinnin ja uusien härkäpäisesti läpi ajettavien sääntörakennelmien sijaan pitäisi nyt kyetä näkemään, mikä asia on olennaista SDXL:n tulevaisuuden kannalta. Jos huomattava osa aktiivisista

[DX] FW: Jersey Boys

2014-02-12 Thread Hannu Tikkanen
Auts, Olisi pitänyt olla puuttumatta asiaan, joka ei itselle edes kuulu. Todetaan nyt vielä selvyyssyistä, että minulla ei ole mitään väliä, miten kimppaqusillit käyttäytyvät palstoilla tai rankeissa. Tein oman esitykseni vain ja ainoastaan siksi, että ajattelin(?) jonkin välimuodon

[DX] DXclusive 2014

2014-02-12 Thread Risto Vähäkainu
Hei, yritän häiritä palstalla käyvää keskustelua mahdollisimman vähän, mutta kun DX-elämän jatkumiselle näyttää olevan vielä mahdollisuus, ja SDXL:n hallitus on DXclusivesta kokouksessaan keskustellut, niin tiedoksi, että päätös on julkaista DXclusivea edelleen vahaan tapaan. Tosin

Re: [DX] FW: Jersey Boys

2014-02-12 Thread Markku Niiranen
Kyllä! Eilen sitä kannatti AHE:n lisäksi julkisesti minäkin ja nyt Juha. Koska tuo päätösesitykseen nähden sattuisi ja kipeästi koskisi vähemmän kummankin puolueen kannattajia ja olisi helposti toteutettavissa. MNi 13. helmikuuta 2014 8.42 Juha Solasaari juha.solasa...@helsinki.fikirjoitti:

[DX] Loppulausunto II

2014-02-12 Thread Ilkka Martikainen
On mielenkiintoista seurata eräiden palstalle kirjoittaneiden reaktioita, kun kaikki ei mene heidän mielensä mukaa. Olemmeko ehkä kuitenkin huonoja häviäjiä? Miten te voitte olettaa, että juuri te olette oikeassa? Minä haluan tätä! Ja muiden olisi sitten tähän mukauduttava? Minun tapani kuunnella

[DX] [Uusi artikkeli] DXCLUSIVEMAKSUT 2014

2014-02-12 Thread SDXL Bulletin
artikkeli : DXCLUSIVEMAKSUT 2014 URL : http://sdxl.wordpress.com/2014/02/13/dxclusivemaksut-2014/ Päiväys: : 13/02/2014 09:46 Kirjoittaja : OH6001SWL Kategoriat : yleistä Hyvää alkanutta vuotta! Suomen DX-Liiton elektroninen julkaisu DXclusive jatkaa edelleen ilmestymistä

Re: [DX] Jersey Boys

2014-02-12 Thread Mauno Ritola
Itse puolestani en millään pysty ymmärtämään esimerkiksi etäperseilyä. Joku toinen on hankkinut häiriöttömän paikan radiolle ja rakentanut antennit. Kohtalaisen iso työ. Muut tulevat jaolle linjoja pitkin. Tähän en itse alentuisi koskaan, sillä mielestäni kuuntelusaavutusten sisään kuuluu

[HCDX] Logs 1/2

2014-02-12 Thread Zacharias Liangas
Please reply to zlian...@yahoo.com Mamhny more logsw to come . If youarein a hurry look at my web page http://zliangaslogs.blogspot.gr/ 1/2 17540 TWR Ilocano is just a carrier 1050 13640 RNZI signal is just S2 on 16 H antenna but nothing could be heard due to high QRN 9960 Furusato 1438 choir

[HCDX] Glenn Hauser logs February 12, 2014

2014-02-12 Thread Glenn Hauser
** CANADA. 6070, Feb 12 at 0642, CFRX is back! with talkshow, mostly YL, but heavy ACI this semihour from 6075 Vatican. That should lessen as spring approaches and disappear in A-14 with VR probably moving back up to 7250, at 0530. Tnx to Stephen Wood in MA for tip earlier Feb 12 that it was

[HCDX] Logs QSL from NH-USA, Feb 10-12

2014-02-12 Thread Scott R. Barbour Jr.
6055 JAPAN R. Nikkei 1 Tokyo-Nagara 1110-1122 Feb 11 JJ; M W announcers w/ talk; phone sfx; tentative jingle ID; classical mx from thru t/out; good; //9595-weak; //3925-good surprisingly //3945 R. Nikkei 2 w/ fair signal amidst splash via the perpetual 3947LSB ham net. (Barbour-NH) 9530

Hard-Core-DX Digest, Vol 134, Issue 14

2014-02-12 Thread hard-core-dx-request
Send Hard-Core-DX mailing list submissions to hard-core-dx@hard-core-dx.com To subscribe or unsubscribe via the World Wide Web, visit http://montreal.kotalampi.com/mailman/listinfo/hard-core-dx or, via email, send a message with subject or body 'help' to