Dne 26. ledna 2012 17:10 Petr Holub <ho...@ics.muni.cz> napsal(a):

> Huraaa! Dekuji! Prvni pekne vysvetleni rozdilu v tehle diskusi. Mne to dava
> smysl - v podstate OSM chce, aby byla ta licence stejne infekcni jako
> GPL. Coz u projektu, ktere vznikaji ciste ve volnem case lidi, dava
> docela smysl.
*** spis by sedelo s rovnani s LGPL. ODbL neni infekcni, ale upravy
OSM vyzaduje vratit zpet do OSM baze. Proto v prostredi geodat bych
videl srovnani: Mam Gnome/KDE kde pres sebe poustim pruhledne binarky
a ty si tisknu bez omezeni, nebot ke zdrojovym kodum a pravum
proprietarnich geodat se nedostanu.

Add notes:
* Me nevadi ze pavel odmitl licenci pro svoje data. Ale kladu si za
vinu, ze drivejsi importy neprobehly na segregovanych uctech a ze o
jejich prubehu je minimalni dokumentace.
* O vyjadrovani k licenci: napr. user: JiMik se k licenci vyjadril, az
jsem mu napsal pozemni postou dopis.
* Pokud vas vice zajima problematicnost licenci obecne, srovnejte:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.19511&lon=16.60921&zoom=16&layers=C
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/#pos=49.19606P16.60865P16

ha
hanoj