Dne Čt 26. ledna 2012 16:08:27, jzvc napsal(a):

> Ehm, oni si zmenu licence nevymysleli, a za veskerou ztratu dat muze
> vyhradne ten, kro takovou kravinu porada.

přesně to jsem měl na jazyku

ale to už je takovej nějakej folklór nedávat věci za vinu těm, co je
vyprovokovali, nýbrž tomu, kdo na to reaguje jinak, než by si řečník
představoval ...

mimochodem, pokud jsem to správně pochopil (...), abychom o data nepřišli, tak
je *nutné* aby jejich autor změnu licence odsouhlasil

takže řekneme, že Pavel (a další) je zlej a viník ztráty dat, protože
nesouhlasí

a když někdo z nějakého důvodu o OSM ztratil zájem, a mailová schránka, na
kterou se registroval, už není v provozu, takže se o nutnosti souhlasu
nedozví, tak je taky zlej a viník ztráty dat?

a když někdo mezitím umřel a souhlasit prostě nemůže, tak je taky zlej a viník
ztráty dat, co si to vůbec dovoluje umřít, když po něm někdo potřebuje souhlas
s přelicencováním?

- to je úplně zvrácená logika ... Pavel do projektu přispíval za nějakých
okolností, ty se změnily, a obviňovat ho z nějakého "ničení" je poněkud na
hlavu, on přece svoje (ehm) data nemaže, stále je nechává k disposici za
stejných podmínek, za jakých přispěl, a že se někdo rozhodl, že ty data za
těch podmínek již nechce, to opravdu není Pavlův problém

K.