Zdravím,

mám několik dotazů:

1) Změna licence má nějaké klady a nějaké zápory. Mezi zápory jistě
patří ztráta dat z OSM map. To je celkem podstatný zápor. Otázka tedy
zní, jaké jsou ty konkrétní podstatné klady, které mají převážit
zápory?

2) Změnou licence nedojde ze ztrátě dat obecně, ale ke ztrátě z OSM.
Pokud to dobře chápu, tak ve FOSM (což je vzniklá odnož s původní
licencí) bude fungovat dále. Má tato odnož k dispozici prostředky, aby
mohla reálně fungovat?

3) Pokud někdo bude po rozdělení na OSM a FOSM příspívat do OSM, může
tyto změny přebírat FOSM (po stránce licence)?

4) Pokud někdo bude po rozdělení na OSM a FOSM příspívat do FORM, může
tyto změny přebírat OSM (po stránce licence)?

Chápu, že u bodu 3 a 4 bude technický problém s návaznostmi na
stávající data, která nebudou v obou projektech stejná.

5) Jaké praktické důsledky změna licence má? Co někdo dříve mohl a
nově nemůže a naopak? Myslím, že už jsem se jednou na to ptal, ale
nedostal jasnou odpověď (z čehož jsem usoudil, že to asi není moc
jasné nebo o tom spousta lidí neví).

6) V čem bude OSM lepší než FOSM? FOSM bude obsahovat více dat,
protože žádná neztratí, ne?

Honza