>       Coz mne jeste pripomina jednu vec: budme opatrni s temi navrhy na zmeny
>       znaceni. Pri dovolenkovem mapovani v okoli Kremesniku (Pelhrimova) jsem
>       narazil na to, ze uz nektere trasy postradaji tag kct_*, coz muze v
> soucasnem
>       stavu cinit renderum potize (napr. pro nasi mtbmap.cz - byt tam jeste
> cekam
>       na overeni, protoze Martin ted resi problem s nastroji v ramci updatu
> dat).
>       Takze pokud mame navrh na nove znaceni zalozene pouze na osmc:symbol,
> melo
> [...]

Uz mi to Martin taky psal - takze by bylo dobre to jeste pro jistotu
overit na nejake takove trase. Ted jede novy update dat a snad by to do
konce tydne melo dobehnout, takze pak bude prilezitost to zkontrolovat.

Ale v kazdem pripade plati, ze bychom meli rict, kdy se ten navrh preklopi
do provozniho (akceptovaneho) stavu, kterym se maji vsichni ridit. Protoze
zatim je to jen navrh a vsichni by jeste meli pouzivat to stare znaceni.

Petr