13. února 2018 2:30:28 SEČ, "Jan Sten Adámek" <sten@adamek.online> napsal:
>Problém je, jak to do OSM zapsat. Dovedu si dobře představit, že třeba
>nábř. Kpt. Jaroše v Jičíně bude někdo hledat jako nábřeží Kapitána
>Jaroše,
>protože v Praze se jmenuje takhle (a naopak), a tak by to OSM mělo umět
>najít.

Musela bych se podívat jak jsem přesně zadávala tu Pražskou v ČB, ale hledání
funguje i podle alt_name (Pražská třída), short_name (Pražská) a loc_name. Mám
pocit, že jsem dávala ještě nějaké "name" navíc.
Takhle umí hledat jak Nominatim, tak i třeba Osmand.

TTS je věc druhá - "lepší" ty běžné zkratky umí (tř. =třída), nebo je umí
nadefinovat v místě (mobilu). Ideální by ale bylo to nadefinovat do tagu pro
výslovnost, který se taky řeší. Netuším, jestli už je u něj shoda a/nebo se
běžně užívá. Nedávno tu proběhl odkaz na debatu na francouzském talku, kde to
probírali.