>Talald ki, mennyire ragaszkodsz az 1.5-os joomlahoz
Aki kezeli a weblapot, csak ehhez a verzióhoz ért valamit! Csak "rámaradt" a feladat korábbról. Sajnos én sem értek a joomlához meg úgy alapjába véve a web és php összességéhez. Nekem nem volt erre szükségem, nem ezt tanultam (cisco végzettségeim vannak) és nem is érdekel a webdesign, weblap készítés stb. Számomra a legkönnyebb a jelenlegi rendszer megtartása és költöztetése pl: virtuális rendszerre. Sajnos a rendszer op-ja ubuntu carmic és emiatt ezt már nem merem így hagyni a továbbiakban.

Annyit szeretnék, hogy ez a weblap és joomla 1.5 működjön egy modern(ebb) oprendszer alatt.
Valahogy ráveszem ezt az őskövületet a működésre :)

On 2016-09-20 11:23, Fehér Sándor wrote:

Talán inkább már a joomla-t is frissíteni kéne újabb verzióra.

Ahogy mondani szoktak, ez egy uzleti dontes, nem muszaki. Amig az uzleti dontes nincs meg, addig a muszaki nem lehet meg, hiszen nem tudod mi a feladat.

Talald ki, mennyire ragaszkodsz az 1.5-os joomlahoz (bar ha ram hallgatsz, azon is elgondolkodhatnal, hogy a joomlahoz ugy altalaban mennyire ragaszkodsz...) es a ragaszkodas merteket allitsd szembe azzal a kockazattal es idovel, amit a regi php (remelhetoleg csak ez) jelent.

udv
adam