Boas de novo.

Aínda que quixera modificar algo nas traducións ou rematar as catro
que quedan xa non podo.

Xa están traducidas todas e non me deixa ver nada máis que dúas
cadeas, que traduciu Miguel Bouzada e que están traducidas e
revisadas.

Traballo realizado, grazas Miguel.

Con respecto ao do Firewall por devasa. Non vou dicir que é a primeira
vez que o vexo pero sempre emprego firewall. Gustar, gustame máis
cortalumes, pero seguramente non exista e sexa unha tradución literal
de cortafuegos do castelán.

Eso si, creo que con este termo pode pasar algo parecido ao que pasa
con stack, que ao mellor a solución máis idónea e deixalo sen traducir
polo asentado do termo, xa que se falas dun firewall todo o mundo sabe
do que se está a falar, e con devasa ao mellor non.

Sen máis, saúdos a todos. Bo traballo co progreso na tradución de Ubuntu.