  From: Dadi Kurniadi
  Subject: Re: [Urang Sunda] Emha Ainun Nadjib: Gusti Allah Tidak Ndeso

  Ketiga, orang yang tidak shalat, tidak membaca
  > al-quran, tapi suka beramal,
  > tidak korupsi, dan penuh kasih sayang?"
  >

  > Kalau saya, ucap Cak Nun, memilih orang yang ketiga

  Ceuk kuring,
  didieu bedana Islam jeung Agama lain. nYaeta "Shalat"
  Ustadz/ulama mana nu nyebutkeun umat Islam teu perlu shalat asal bener dina
sosial jeung beramal,? ari lain ustadz nu geus gelo mah.
  Numawi shalat na dibarengan ku "Ruh", tos pada ngartos panginten shalat jiga
kumaha nu disebut shalat nu dibarengan ku "ruh"
  Pami jalmi tos shalat nu dibarengan ku ruh, insya allah bakal sieun ku Allah,
sabab manehna ngarasa manehna teu bisa nyumput buni ti teuteupan Allah.
  Didieu bedana jalma nu "berilmu" jeung nu henteu. didieu bedana jalma nu sok
tholabul ilmi jeung nu tara.
  Nu berilmu, nu sok tholabul ilmi, dina sagala berfikir, ucap, jeung lampah
tangtu didasaran ku ilmu (hadist nu datang ti rosulullah). Sedengkeun nu teu
berilmu, sagala niat, ucap jeung lampah didasaran ku akal fikiran pribadi,
kadang-kadang "ilham"......hehe...ilham.
  Jelas dina hadist rosulullah yen "shalat" tiangna agama, lamun teu shalat??
runtuh agamana. leres teu?
  Lamun nu di pilih ku emha tea jadi pilihan umat islam sakabeh, jadi naon atuh
nu ngabedakeun umat Islam jeung umat lain? sabab teu saeutik nu beragama lain
tapi dermawan. Tapi tetep manehna dilaknat ku Allah sabab manehna teu solat.
  wallahu alam.

Kirim email ke